onsdag 31 juli 2013

Picknick

Förra veckan så blev det picknick i Kristallparken två gånger med lilla
L och mormor. Ena gången blev det rostbiff med baguetter och ekologiska cocktailtomater eftersom affären hade slut på grillad kyckling. Köpte även en korv till lilla L i parken (kiosken är bara öppen på vardagarna). Andra gången blev det grillad kyckling, morotsbröd och cocktailtomater samt melon som efterrätt.




Sen var i Waxholm på söndagen och badade, gick runt lite och åt på restaurang, ibland får man unna s. Lilla L fick kyckling med pommes frites och lingon till, det var riktigt gott. Jag måste ha bättre koll på det jag får i mig, är fortfarande inne i tänket att jag kan beställa vad jag vill men det är ju inte riktigt så nu när jag är laktosintolerant.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar