tisdag 6 augusti 2013

Bildkollage #2

Det är tufft det där att både vara hemma med barn, träna och jobba kvällar, hinner knappt någonting överhuvudtaget, så jag prioriterade bort bloggen förra veckan. Dessutom så är jag blomvakt i Väsby och det tar ca en timme att åka dit. Fast förra veckan var jag barnledig måndag - onsdag. Om jag ska vara ärlig så är det inte jag som lagat lammbiffarna och köttfärssåsen. Jag och lilla L var i Nickstabadet i Nynäshamn och det är säg likt. Jag och lilla L åkte till och med vattenruschs kana, jag blev lite nostalgisk för att jag åkte alltid den när jag var yngre. Tur att man har barnasinnet kvar i alla fall och det kommer aldrig att gå ur mig heller. Recepten kommer upp snart.

Hänt förra veckan 

Lammfärsbiff med klyftpotatis och kokosflingor

Köttfärssås och  glutenfri spagetti 
Nynäshamn
Nynäshamn



Söndagsmiddag
Fika efter söndagsmiddagen 
Måndag: Rester från söndagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar